Followers

Monday 4 March 2013

Paczuszkowy poranek :)

Dziś o 7:30 zostałam zaskoczona przez Pana listonosza, który wręczył mi paczuszkę z moimi firankami :) jakie koleżanka dla mnie przerobiła i wreszcie nie będę świecić oknami :) jeszcze zasłonki nowe trzeba kupić :) A jak wróciłam z pracy drugi Pan listonosz wręczył mi paczuszkę od mojej kochanej O. która przekazała mi moją współpracową paczuszkę z firmą BANDI a oto co sobie wybrałam  :)










Jak widzicie na zdjęciach do testów wybrałam sobie krem z linii Veno Care  jest to krem redukujący zaczerwienienia powiem Wam szczerze, że nieźle musiałam się namęczyć by dokonać wyboru, gdyż gama produktów BANDI jest bardzo intrygująca i kusząca i mam wielkie nieodparte wrażenie, że niedługo dokonam dużych oj dużych zakupów w sklepie internetowym BANDI :)

Dzięki uprzejmości Pani Ani z firmy Bandi otrzymałam także ogrom próbek i katalogi dzięki którym mogę poznać także inne produkty firmy Bandi a oto one









W związku z nawiązaniem współpracy z firmą Bandi mam też dla Was niespodziankę dzięki uprzejmości firmy BANDI macie możliwość dokonać zakupy w sklepie BANDI z 10 % rabatem wystarczy dokonać zakupów do 19 kwietnia 2013 roku i podać kod/hasło wyspy-bergamuta


Gorąco Was zapraszam :) i sama mam nadzieję dokonać tam zakupów posiłkując się moim kodem :)


Znacie markę BANDI ? jakie produkty polecacie ?

13 comments:

  1. Gratuluję współpracy i oczywiście życzę udanego testowania :)

    ReplyDelete
  2. Moja poczta totalnie nawala, nie dostałam żadnej paczki i rozpaczam z tego powodu :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jeszcze na kilka czekam ale nie wiem kiedy dotrą bo teraz przez pracę mnie nie ma w domu więc pozostaje czekać na awizo :(

      Delete
  3. Ja zamówiłam ostatnio aktywator miedzykomorkowy i maskę drozdzowa, dzisiaj wysłali, więc czekam na paczkę.
    Mam jeszcze samoopalacz ze spotkania blogerek, ale jeszcze nie uzywalam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam próbki tych cudowności :) więc przetestuję i jak się spodobaja to może i ja zamówie :)

      Delete
  4. Szykuje się więc nowa recenzja - ciekawa jestem ich kosmetyków :)

    P.S Jak pierwsze dni w pracy ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szykują sie szykują :)

      A pierwsze dni w pracy ok ale najgorsze dwa przede mną :D

      Delete
  5. Moja Droga Ty to chyba już nie powinnaś być zaskoczona widokiem listonosza :) :)
    Firmy nie znam, ale zaraz się przekonam co tam mają ciekawego.

    P.S. Mój M zamówił kiedyś próbkę Hugo Boss'a i dziś dotarła... myślałam, że padnę ze śmiechu jak to zobaczyłam. Dobrą firmę można poznać po tym jak traktują potencjalnego klienta. Tobie trafiają się solidne jak widać. A o tej próbce wspomnę w poście wraz ze zdjęciem :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Widokiem listonosza zaskoczona nie jestem ale godzinami dostaw tak ;)

      Delete
  6. gratuluję współpracy!:*

    ReplyDelete
  7. Z Bandi miałam serum i super się sprawdziło :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...