Followers

Friday 8 March 2013

Mój oraz M haul zakupowy

Wczoraj mój M był zmuszony wybrać się samodzielnie na zakupki dostał listę ode mnie :) i musze powiedzieć, że wywiązał się cudownie plus dostałam gratisy dwa jeden to ratanowy regalik na moje kosmetyki w sypialni :) oraz kurtkę wiosenną gdyż moja zeszłoroczna się popsuła :) A zatem się chwalę :) regalikiem :) kurtką nie będę się chwaliła :) M. kupił mi także nowe serum gdyż moje z Avene dziś właśnie zostało zdenkowane :)




Regalik już w użyciu przepraszam za ciemne zdjęcia ale robiłam je wczoraj po 22giej

Poniżej serum z No7 regularna cena 23 funty ja zapłaciłam 18 gdyż miałam kupon rabatowy na 5 funtów :)











Niedługo pojawi się recenzja :)

Dotarła także do mnie jedna z moich dwoch paczuszek zamówionych online zawierała ona krem do usuwania skórek Sally Hansen zapłaciłam za nią 5,35 GBP









8 comments:

  1. zazdroszczę, mój mężczyzna nie cierpi chodzić na kosmetyczne zakupy :) jak stoi przed szafą wygląda jakby patrzył na Godzillę :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój idzie do sklepu szuka pani mówi co chce i pani mu pomaga :) czasem narzeka ale zawsze kupi co trzeba :)

      Delete
  2. regalik super powinno się wszystko pomieścić :) Kochana wysłałam Ci @ i stoję w miejscu bo nie wiem co robić :(

    ReplyDelete
  3. mój M jak ma napisane kup to i to, kupuje. Ale żeby jeszcze jakieś gratisy? Never :D normalnie aż oko mi błysnęło jak zobaczyłam ten regalik...muszę mieć podobny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój jakoś sam z siebie o kilku rzeczach pomyślał :) a ja już planuje menu na jego imprezę urodzinową i prezent urodzinowy :)


      a co do regaliku to jest na prawdę super :)

      Delete
  4. Mój to by poszedł po brokuły i wrócił z kalafiorem ;P
    regalik bardzo fajny :) Też muszę coś zakupić na kosmetyki :)

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjny regał, niezwykle klimatyczny:) Uwielbiam takie przydasie:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...