Followers

Thursday 14 February 2013

Pracowity walentynkowy dzień...

Kochane moje po pierwsze z okazji walentynek chcialam Wam życzyć wspaniałego dnia z Waszymi ukochanymi :)

Ja dziś miałam rozmowę o pracę do tygodnia będą wyniki, ale nawet jak nie dostanę tej pracy to jestem zadowolona z jej przebiegu :)


Do tego byłam z M dziś na lunchu a potem na zakupach i nimi właśnie się dziś chwalę :)

Najpierw prezent walentynkowy dla M... w planie był regał na książki ale że Royal Mail zgubiło przesyłkę a sprzedawca był na tyle miły by mi zwrócić pieniążki to kupiłam M to:






Zegarek £44,99 do tego torebka i kartka




A teraz moje zakupki:

Znalazłam dziś sklep z kosmetykami do pielęgnacji włosów półki się pod nimi uginają a ja dopiero wchodze w świat włosomaniactwa i dziś zakupiłam takie dwa produkty:

Jeśli któraś z Was używała poproszę o komentarze :) mam nadzieję że dokonałam dobrego wyboru ( recenzje wkrótce) każdy z nich kosztował mnie £1,99



W Superdug kupiłam:


 Dwie farby Loreal za £10,99 bie lub jedna po £6,99 więc wzięłam dwie :) do teg podpaski ( dziś z wyprzedzeniem kilku dniowym zawitała @ a zatem romantyczne walentynki spędzone w łóżku odpadają :() jedna paczka za £3,49 lub dwie za £3,99 wzięłam dwie




No i największe zakupy Boots:

Najpierw pochwalę się próbkami jakie dostałam od Pani z Bootsa:








Może przekonam się do Eucerinu albo Avene zobaczymy :)

A teraz co ja kupiłam

Tu macie całość bootsowych zakupów


 

A tu widzicie dwa płyny do kąpieli Radoź każdy po £1,00 do tego Berry Burst żel pod prysznic z Radoxa po £0,99 do tego dwa opakowania płatków kosmetycznych każdy po £1,89 lub kup jeden a drugi dostaniesz za pół ceny



Aveeno olejek pod prysznic i do kąpieli £5,49, Botanics Softening Cleanser £3,49, Botanic Eye Makeup Remover £2,49



Serum z Avene £17,00 nawadniające skórę



Radox dwa żele pod prysznic każdy po £0,99, i No7 Pianka do twarzy £9,00, Tonik do twarzy £8,00 i maseczka do twarzy £12,50 ale że mają promocję kup 2 produkty a trzeci będzie gratis to ja Tonik miałam za darmo :)


Weszłam też do Lush po próbki Enzymiona i Vanishing kremów ale Pani odradziła mi Enzymion przy mojej skórze i dostałam próbki Vanishing i Imperialis z czego dla mojej skóry Pani zachwalała Imperialis za niedługo potestuje to zdam relację a oto one







I jeszcze rzut na całokształt






Używałyście któregoś z tych produktów ? Jaka jest Wasza opinia ?

47 comments:

  1. Żel do twarzy z avene jest wspaniały. Mówiłam ci chyba o nim ostatnio.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wierzę na słowo kochana wypróbuje próbkę i jak spasuje to kupię pełnowartościowy produkt :)

      Delete
  2. Ale zakupy,czekam już na recenzje masek do włosów.Ten zegarek musi się spodobać twojemu M :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zegarek się spodobał tylko musimy bransoletkę zmniejszyć bo jest za duża na jego nadgarstek ;)

      A co do masek do włosów właśnie jedną mam na głowie mam spać w niej i z włosami zawiązanymi chustką :d więc testuje od dziś ;)

      Delete
  3. Łaaa ale zakupy! Nic nie znam, ale czekam na recenzje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takie tam małe zakupki ;) Recenzje będą jak się testy odbędą :d

      Delete
  4. Fajne zakupy :D Dzisiaj też trochę rzeczy kupiłam (znaczy się AŻ 2 :D). Niestety, żadnej z tych rzeczy nie miałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz dwie rzeczy to też coś :) A zatem będę testowała i zdawala opinie :)

      Delete
  5. Ile tego. Ja jutro po zajęciach wybieram się na zakupy do Pandory, po swoje pierwsze charmsy, bo jest jutro promocja 3 za 2, więc idealny moment aby skorzystać i rozpocząć przygodę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj też mi sie marzą charmsy ale to musi jeszcze się trochę odłożyć w czasie :) poza tym u nas takiej promocji Pandora nie ma

      Delete
  6. Świetne zakupy,szkoda że u nas Lusha nie ma.A prezent świetny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) a co do Lusha weź udział w moim kreatywnym Lushowym konkursie :)

      Delete
  7. świetne zakupy!

    ReplyDelete
  8. Sporo tych zakupów :) świetny prezent :)

    ReplyDelete
  9. Używałam alwaysów i farb loreal, obydwa produkty polecam :D
    Wychwalony przeze mnie radox no. 1!!! :) a o reszcie chętnie poczytam jak potestujesz sobie :)
    U nas już po walentynkach, kolacja się skończyła a M już śpi ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tylko Alwaysy i żadne inne :) a farba Loreala to mój pierwszy raz tzn Excellance ponieważ wcześniej używalam Feria :)

      Recenzje będą :)

      U nas była kolacyjka a teraz ja spędzam chwilkę z Wami :)

      Delete
  10. WOW - Genialne zakupy :)
    Ten żel do mycia twarzy z Avene jest świetny - uwielbiam go :)

    P.S Jestem bardzo ciekawa tych żeli z Berry Burst - czekam na recenzje :):*

    ReplyDelete
  11. WOW - Genialne zakupy :D
    Ten żel do mycia twarzy z Avene jest genialny - uwielbiam go :)
    Jestem bardzo ciekawa tych żeli z Radoxa - czekam na recenzje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recenzje będą :) a co do żelu to moj pierwszy raz z tym żelem Avene :) tak samo jak z ich serum więc potestujemy i zobaczymy jak się sprawdza ;)

      Delete
  12. Wszystkiego miłego :-)
    Allle zakupy...
    Trochę tego jest...

    ReplyDelete
  13. trzymam kciuki za pracę :) a zakupy- wow, duuużo tego:)

    ReplyDelete
  14. Świetne zakupy i super prezent wybrałaś!;) Trzymam kciuki za to, żebyś dostała pracę;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje do czwartku mam znać odpowiedź ;)

      Delete
  15. Ależ różności, bardzo fajne te próbeczki:)))
    Trzymam kciuki za pracę. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. chętnie bym wszystko przygarnęła ;-) zazdroszczę ;-) tym bardziej że nie mam dostępu do takich cudaków ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze są boxy kosmetyczne :) i wymianki :)

      Delete
  17. Spore zakupy! I tyle próbek! Zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  18. Zawsze ciekawił mnie fakt, czemu dziewczyny nie podają w postach imion swoich facetów. Tylko jest T., K. M., W.... to jakaś tajemica? Nie czaję tego :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie to nie tajemnica ale w sumie ten blog o moim partnerze nie jest więc po co mam pisać jego imie ;) skrót wystarczy :)

      Delete
  19. Ale zakupy, jakbym ja przyniosła tyle kosmetyków, i mój M by to zobaczył, to chyba bym z nimi wylądowała .....!
    czekam na recenzje, może podpasek, to nie bo znam, ale całej reszty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to Cię zszokuje bo ja na te cudaki dostałam pieniążki od mojego M. dokładnie wiedział co musze kupić i dostałam pieniążki na zakupki :)

      Delete
  20. royal mail wiecznie co gubi ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi pierwszy raz coś zgubili i mam nadzieję że już długo nic nie zgubią :)

      Delete
  21. W porównaniu z Waszymi walentynkami to u nas skromnie było. A przy okazji zapraszam na konkurs do mnie http://grzankowo.blogspot.co.uk/2013/02/kot-konkursowy.html :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale u nas też skromnie było :) ja przygotowałam kolację M dał mi kwiatki i czekoladki :)ja mu kupiłam zegarek :) ot co :)

      Na konkurs już idę zajrzeć :)

      Delete
  22. Ale zaszalałaś z tymi zakupami! Ja staram się mega ograniczyć zakupy, tylko kremy zakupię, póki mam na nie odłożone pieniążki.
    Ja też tak mam z kremami :)
    W tym roku kończę 30 a używam 35+. Tym bardziej, że skóra mojej twarzy tego potrzebuje. Wahania wagi sprawiły, że zapomniała co to jędrność :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja niestety musiałam uzupełnić wszystko co mi się pokończyło a jak tio bywa z kosmetykami kończą się hurtowo :( Tylko na maseczkę nie miałam zapotrzebowania ale jak 3 produkty za cenę dwoch to czemu nie skorzystać ?

      Delete
  23. Ja po tygodniu używania jestem bardzo zadowolona z kremów Kuracja Hialuronowa Flos-Leku. Odpowiednie nawilżenie, dobre ujędrnienie, brak przetłuszczenia w strefie T.
    link do strony flos-lek http://www.floslek.pl/17,katalog_lab/10,twarz.html
    mam krem na dzień i krem na noc

    ReplyDelete
  24. Ale kosmetyków.:D Świetne zakupy.:p

    ReplyDelete
  25. o matko jak tego wszystkiego dużo! pjjjona dla kocurka L:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiger przybija piatkę :d a co do kosmnetyków akurat wsio się pokończyło :D

      Delete
  26. aaa i odpisałam Ci na e-mail :D musimy porozmawiać :D

    ReplyDelete
  27. Nio, to widzę, że zakupki się udały:)

    ReplyDelete
  28. Jakie fajne próbki :) Nie miałam nic :)Jestem ciekawa Lusha :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...