Followers

Friday 11 January 2013

VO5 heat protect Styling Spray

Witajcie kochane :) dzisiaj przychodzę do Was z recenzją a równocześnie z informacją, że wspomniany produkt będzie się znajdował w planowanej wymiance numer 3 ( ale to jeszcze tydzień dajcie mi na skompletowanie całej wymianki).... Ale do rzeczy dziś przedstawiam Wam VO% preparat mający chronić nasze włosy przed działaniem ciepła do 230 stopni Celsjusza czyli suszarka i prostownica... A oto on








Opinia będzie z w zasadzie dwukrotnego użycia gdyż kupiłam dwa razy użyłam po czym obcięłam bardzo krótko włosy i schną teraz same bez użycia suszarki codziennie a co za tym idzie nie jest mi on potrzebny już do używania :)

Dla zainteresowanych polecam stronę VO5


W moim przypadku mimo iż mam cienkie włosy mam ich na prawdę dużo w związku z czym oczekiwanie na suszenie naturalne zajęłoby wieki w związku z powyższym gdy mam dłuższe włosy jestem zmuszona używać suszarkę praktycznie codziennie, a jak wszystkie doskonale wiemy codzienne suszenie włosów niszczy je. Dlatego też zdecydowałam się temu przeciwdziałać i zakupiłam wyżej wspomniany produkt. Nie obciążał on moich włosów aczkolwiek po dwukrotnym użyciu odniosłam wrażenie, że sprzyja ich szybszemu przetłuszczaniu.... Co prawda użytkowanie było zbyt krótkie by wyrobić sobie o nim opinię dlatego też chętnie poczytam opinie innych osób o nim. Niestety nie posiadam wiedzy, czy ta marka i ten produkt jest dostępny w sprzedaży w Polsce.4


A czy Wy używacie tego lub podobnych produktów ? Jaka jest Wasza opinia o nich ?

5 comments:

  1. A jak z zapachem?
    Ja prostuję włosy i używam aktualnie sprayu termoochronnego z Marion i bardzo ładnie pachnie.

    ReplyDelete
  2. Zapach jest całkiem przyjemny :)

    ReplyDelete
  3. ja uzywam z dove:)

    ReplyDelete
  4. Nie jest dostępny w polsce :/ niestety :/

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...