Followers

Thursday 10 January 2013

Vichy Normaderm Total Mat

Dziś przychodzę do Was znów z kiloma recenzjami, ale pozwolę sobie zacząć od linii dermokosmetyków, których zakupem chwaliłam się w sobotę, a czemu zaczynam już dziś z recenzją ponieważ doskonale znam te kosmetyki używam ich często i na prawdę znam już te kosmetyki od podszewki więc dziś przedstawiam Wam:







Krem ten  Vichy wypusciła na rynek jako produkt bez zawartości parabenów, co jak zapewne wiecie z moich wcześniejszych wpisów jest dla mnie dość istotną sprawą. Tak wiem, żyjemy w takich czasach gdy chemia jest obecna wszędzie, ale jeśli mamy świadomość, że coś szkodzi i możemy tego uniknąć to czemu tego nie robić ? Ja unikam i jestem zadowolona nawet bardzo z tego jak mi się udaje ich uniknąć :) A oto skład mojego kremu na dzień:





A teraz coś co pisze o kremie producent Vichy






Coś co lubię w kremach Vichy to to, że są zamknięte w tubce więc nie muszę dłubać paluchem w słoiczku, aczkolwiek lepszym rozwiązaniem jest dla mnie krem z pompką no ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma. Krem Vichy jest to krem, którego zadaniem jest matowanie skóry z czym radzi sobie perfekcyjnie moja skóra po nałożeniu kremu nie świeci się przez 12-14 h więc jest to dla mnie niewątpliwy plus tego kremu, kolejną zaletą jest to jak świetnie radzi sobie z niedoskonałościami mojej skóry radzi sobie z moim trądzikiem niemalże perfekcyjnie :) Do tego pozostawia skórę głaską, miłą w dotyku i delikatną. W mojej ocenie jest to jeden z lepszych kremów na rynku, zdaję sobie sprawę, że jego cena nie należy do małych ale inwestycja jest warta świeczki. Gorąco polecam w mojej ocenie ma on 6-/6 minusik daję za brak pompki :)

3 comments:

  1. Myślałam czy by nie kupić kilku próbek na allegro (6ml kosztuje już 3zł - więc taniej niż pełnowymiarowe opakowanie), bo miałam próbki 1,5ml i zaciekawiło mnie jego działanie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam bo na prawdę warto a jak chcesz kupić taniej to może spróbuj na allegro lub ebay albo amazonie mam na myśli pełnowartościowy produkt

      Delete
  2. Nie miałam go, a pompkę średnio lubię :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...