Followers

Wednesday 9 January 2013

The Body Shop Vitamin E Hydrating Toner

Kolejnym na dzisiaj produktem przygotowanym przeze mnie dla Was :) jest tonik the Body shop ( tak tak już możemy otwarcie powiedzieć kocham The body Shop)



Oto co o toniku mówi nam producent TBS

A oto zdjęcie składu



I dokładne INCI: Aqua (Water) (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), PPG-26-Buteth-26 (Emulsifier), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (Emulsifier), Phenoxyethanol (Preservative), Polysorbate 20 (Emulsifier), Diglycerin (Humectant), Tocopheryl Acetate (Antioxidant), Potassium Sorbate (Preservative), Carbomer (Stabiliser/Viscosity Modifier), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Parfum (Fragrance), Disodium EDTA (Chelating Agent), Triticum vulgare (Wheat Germ Oil) (Emollient), Citric Acid (pH Adjuster), Sodium Hydroxide (pH Adjuster), Citronellol (Fragrance Ingredient), Alpha-Isomethyl Ionone (Fragrance Ingredient), Linalool (Fragrance Ingredient), Geraniol (Fragrance Ingredient), Limonene (Fragrance Ingredient), Citral (Fragrance Ingredient), Benzyl Alcohol (Preservative), Eugenol (Fragrance Ingredient), Farnesol (Fragrance Ingredient)


A teraz kilka słów ode mnie:

Jest to pierwszy tonik który jest tak delikatny, pozostawia skórę dobrze oczyszczoną i równocześnie ślicznie pachnącą. Jak zapewne wiecie już z wielu moich wypowiedzi ale niestety moja skóra jest bardzo ale to bardzo wrażliwa co jest typowe dla alergików niestety i atopowców.... I niestety wiele kosmetyków mimo, że przeznaczonych jest do skóry wrażliwej pozostawia wiele w tym temacie do życzenia. Natomiast tonik, który Wam dziś przedstawiam jest tonikiem do każdego rodzaju skóry a jednak jest on bardzo delikatny, na prawde używając go moja skóra odzyskała nawilzenie a równocześnie stała się delikatna, nie była zaczerwieniona, podrazniona po prostu skóra marzenie. wydajnośc jest również bardzo wysoka gdyż butelka tej wielkości starcza na używanie dwa razy dziennie przez 3-4 miesiące więc na prawdę warto zainteresować się tym tonikiem. Ja go polecam z czystym sumieniem, w mojej ocenie ma on 6!/6


Cena to 8,00 GBP za 200 ml

3 comments:

  1. a ja mam do kompletu mleczko :D:D niebawem recenzja hehee

    ReplyDelete
  2. Mimo że nie jestem wrażliwce to lubię kojące toniki bez alkoholu - muszę wypróbować ;)

    ReplyDelete
  3. Super ! Muszę wypróbować :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...