Followers

Wednesday 16 January 2013

Szampon dla dzieci-wolne żarty

Dziś Wam postanowiłam wrzucić także niepochlebne opinie nie można tylko pozytywnie pisać. Dziś będzie o szamponie, ale po kolei żyjemy w 21 wieku, jesteśmy coraz bardziej świadomymi konsumetami, czytamy etykietki i wiemy mniej więcej co ten skład nam mówi. Producenci również wiedzą, że mamy coraz większą wiedzę, coraz większe wymagania to nadal pakuję mase chemii w produkty. Ja rozumiem, że w produkty dla dorosłych ale dla dzieci ? Tym razem będzie o szamponie Johnsosns baby






Jak widać sulphaty wioda prym w składzie ja w siebie moge pakować chemię moja wolna decyzja ale w dzieci wolałabym pakować jej jak najmniej i będąc rodzicem w życiu po ten produkt bym nie sięgła. Jesli mogę zdrowie dzieci chronić będe pisała co myślę... Produkty szczególnie produkty dla dzieci powinny być bez parabenów, bez sulphatów, konserwantów i sztucznych barwników dla każdej mamy polecam szampony z Mustelli wiem, że w PL nadal dużo kosztują ale warto w nie zainwestować dla dobra zdrowia dzieci.



11 comments:

  1. Ja używam teraz P&R ( dla Małej ).
    Recenzja lada dzień..
    Wszystko byłoby ok gdyby nie zapach..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A co jest nie tak z jego zapachem ?

      Delete
    2. Płyn jak płyn jeszcze może być, ale balsam i krem do pupy to katastrofa z tym zapachem..Działanie wspaniałe ale ten zapach..zresztą sama zobaczysz o czym mówię.

      Delete
    3. Zadziwia mnie to ze preparat dla dzieci moze byc smierdzacy lub nieprzyjemnie pachnac :-(

      Delete
  2. No niestety producenci robią nas w balona. Szkoda, że odbija się to na dzieciach

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak mówie ja ten szampon kupiłam dla siebie ale dziecku za zadne skaby nie chciałabym pakować tylu rakotwórczych substancji i także szkodliwych dla zdrowia :(

      Delete
  3. Aż muszę przepadać płyn Jaśka dziś ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sprawdź bo przeraziłam się ile chemii pakują do produktu przeznaczonego już dla noworodków :(

      Delete
  4. Ja używałam tego szamponu i bardzo go lubiłam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma taki skład, że nawet ja się będę trzymała z daleka od niego

      Delete
  5. Ja go dziadkowi kupuję bo po zwykłych to ma szczotkę na głowie:/ a po tym wygląda jakoś normalnie:)A na skład nigdy nie patrzyłam, naprawdę straszny!

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...