Followers

Saturday 19 January 2013

Pure Intimate Feminine cleansing wipes

Moje must have w każdej torebce jak i w domu a mianowicie chusteczki do higieny intymnej :) Nie ma dla mnie wielkiego znaczenia które mam kilka sprawdzonych rodzajów i jestem z nich bardzo zadowolona, nawet pomimo zawartości PEGów etc nie podrazniają mnie, nie wysuszają skóry ani okolic intymnych w związku z powyższym jestem im wierna i dziś przedstawiam Wam jedne z nich


Kupuję je w promocji 3 opakowania za £1,00 w związku z powyższym nie są najdroższym zakupem opakowanie zawiera 25 sztuk chusteczek, mają one przyjemny zapach i na prawde je polecam


A poniżej zdjęcie składu dla zainteresowanych




A czy Wy używacie chusteczek do higieny intymnej? Zwracacie uwagę na ich skład ?

4 comments:

  1. Bardzo lubię chusteczki do higieny intymnej - lubię mieć je przy sobie :)

    ReplyDelete
  2. Ostatnio coraz częściej trzymam je w torebce
    Lubię mieć przy sobie coś co zapewnia mi czystosc

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja je mam w kazdej torebce a i w łazience nigdy ich nie może zabraknąć :)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...