Followers

Wednesday 19 December 2012

Nivea, Pearl & Beauty Creme Oil, Kremowy olejek pod prysznic o zapachu kwiatów figowca














Opis producenta:


Kremowy olejek pod prysznic dla pięknej, jedwabiście gładkiej skóry. Kremowa formuła olejku pod prysznic wzbogacona rozświetlającym wyciągiem z pereł i drogocennym olejkiem z wiesiołka otula miękką pianą, pozostawiając niezwykle gładką i nawilżoną skórę, a ponętny zapach kwiatów figowca delikatnie pobudza zmysły.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocoamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Glycol Distearate, Parfum, Helianthus Annuus (Sunflower) Extract, Oenothera Biennia, Hydrolyzed Pearl, Glycerin, Polyquatemium-7, Laureth-4, Laureth-2, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmitate, PEG-90 Glyceryl Isostearate, Styrene/Acrylates Copolymer, Citric Acid, Benzophenone-4, Sodium Salicylate, Sodium Benzoate, Methylparaben, Propylparaben, Askorbyl Palmitate, Tocopherol, Linalool, Geraniol, Coumarin, Cl 16035


Moja opinia:

Podobnie jak w wypadku poprzedniego żelu z Nivea produkt bardzo przyjemny w uzyciu, pozostawia skórę przyjemnie nawilżoną i miłą w dotyku ale niestety skład mnie odrzuca na starcie :(

W mojej ocenie produkt ma 4+

1 comment:

  1. Brzmi ciekawie, ale ja wolę owocowe lub czekoladowe zapachy :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...